"Від слова намет у керівництва МВС відразу виникає психологічна травма", - Єгор Соболєв

Як передає власний кореспондент Uainfo з місця подій в центрі Києва, вже виникло декілька сутичок між мітингувальниками та національною поліцією.

В результаті 10 осіб було затримано, один поліцейський отримав травму. Сообщает http://uainfo.org

Поліція не дала можливості встановити намет на перехресті вулиць Банкової та Інститутській. За словами народного депутата Єгора Соболєва від слова намет у керівництва МВС відразу виникає психологічна травма. Намет, який мітингувальники намагалися встановити, був пошматований та повністю розірваний співробітниками нацполіціі.

Народного депутата Єгора Соболєва силовики не пропустили на вулицю Банкову.

"Я народний депутат України. Мене нова національна гвардія не пускає, я показую, посвідчення показую що це я народний депутат, а мене не впускають", - сказав він.

Нардеп додав, що навіть під час Євромайдану правоохоронці пропускали нардепів.

"Головне завдання було сьогодні - не дати встановити редут біля Порошенка. "Беркут" - він живий, ми це побачили і відчули на собі. Наше завдання не дати йому працювати", - зазначив він.

Додамо, що Соболєву у штовханині поранили обличчя та руку.
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар