ПІДТРИМАЙМО ІРМУ!! Відому акторку звинуватили в нетолерантності, бо просила говорити українською

Працівники телеканала ІСТV звинуватили акторку Ірму Вітовську-Ванцу в нетолерантності через те, що та вимагала спілкуватися з нею українською мовою.

Про це сама Вітовська-Ванца розповіла на своїй сторінці в Facebook. Сообщает http://33seconds.com.ua/


За словами акторки, їй зателефонували з телеканала ICTV і під час розмови попросили дати коментар для передачі, присвяченої Дню Незалежності України. Але зробили це російською мовою.


“Зранку мені зателефонували з каналу ICTV (каналу, з яким мене довго і плідно пов’язував певний період доброї співпраці та емоційно склалися теплі спогади і про команду, і про проект, і про канал загалом) і звернулись до мене з проханням дати коментар до програми, присвяченої, тут увага – Дню Незалежності України! При цьому звернулись грамотною російською мовою”, – написала акторка.


Ірма попросила працівників телеканалу говорити з нею державною мовою. Натомість отримала звинувачення у нетолерантності.


“Мало того на отриману інформацію від мене про майбутнє моє перебування за межами країни, у мене саркастично поцікавились рівнем моєї англійської. І це, нагадую, телефонували мені, телефонували з метою отримати від мене певну інформацію”, – зазначає вона.


На думку Вітовської-Ванци, звертатися до неї з приводу коментаря на тему Дня Незалежності України, зважаючи на війну на Донбасі, – цинічно та абсурдно.


“А головне з приводу Дня Незалежності України! Вам не здається, що якось абсурдно і цинічно, враховуючи війну, звертатись російською з приводу Дня Незалежності України та звинувачувати в нетолерантності людину, яка говорить державною мовою. Про неповагу та етичну складову до мене я промовчу”, – зауважила Вітовська-Ванца.


Акторка Ірма Вітовська згадала минуле і зробила неочікуване опитування на своїй сторінці в Facebook. Вона запитала у користувачів, чи варто знімати серіал “Леся+Рома”. У ньому Ірма знімалася разом з актором Дмитром Лаленковим.

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар