Просит телевизор: Последняя речь Порошенко перед СИЗО к украинцам





Бывший президент Украины Петр Порошенко публично заявил, что не доверяет ГБР и готов пройти тест на полиграфе, но обязательно в эфире канала «Прямой». Джерело

Об этом он сказал журналистам в понедельник, пишет pravda.com.
«Я не доверяю Государственному бюро расследований, в частности его руководству и не верю в честность и объективность следствия. Я готов ответить на вопросы ГБР, которые они мне хотят задать, у меня есть список этих вопросов, но отвечать я на них буду на канале «Прямой» проходя проверку при этом на детекторе лжи в прямом эфире», — сказал экс-президент.
Порошенко также добавил, что озвучил свои намерения в ГБР, но они не проявили большого желания по этому поводу.



Моя політична сила і я як лідер Європейська Солідарність та П'ятий президент України закликаємо твердо стояти на захисті свободи слова в Україні! Відвідання мною ДБР у якості свідка було присвячене ситуації з Телеканал "Прямий". Під час мого президентства діяла заборона на перевірку ЗМІ. Події ж, які зараз розгортаються навколо «Прямого», дають підставу вважати це спробою рейдерського захоплення телеканалу, ініціатором якого є пан Портнов. За його припущеннями, які не мають жодного відношення до правди, більше 3 місяців ДБР робить спробу тероризувати журналістів. Наголошую, що я не маю жодного відношення до власності або управління «Прямим» каналом. Ми не можемо допустити повернення до часів Януковича, щоб у такий спосіб вчинявся тиск на журналістів. Впевнений, і ДБР, і владі, і президенту зараз потрібно займатися саме захистом українського медіапростору від впливу агресора. Моя ж політична сила робитиме усе, щоб не допустити вторгнення в український простір засобів та інструментів впливу РФ.
Опубліковано Петром Порошенком Понеділок, 12 серпня 2019 р.
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар