Яким має бути проблемний Керченський міст і що завадить його збудувати (Інфографіка)

Сьогоднішнє будівництво у Керченській протоці допоміжного мосту, який має полегшити майбутнє будівництво, дехто сприймає за прокладання анонсованого шляхопроводу між Росією та окупованим Кримом. Повідомляє http://24tv.ua
Більше про проблемний міст та пов'язані з ним грандіозні плани дізналось видання "Новое время".
Росія бачить міст таким: 19 км в довжину, 35 м в висоту, дві залізничні смуги і чотири автомагістралі. Шляхопровід повинен пройти через острів Тузла і з'єднати анексований Крим з Таманським півостровом у Краснодарському краї РФ.
При цьому Москва розгорнула гучну піар-кампанію, а в мережу потрапляють аматорські ролики про жваві будівельні роботи у Керченській протоці.
"Як з'ясувалося, поки що будують не історичний міст, а всього лише допоміжний: його прокладають, щоб полегшити початок будівництва повноцінного шляхопроводу. Хоча багато хто сприймає ці роботи як будівництво саме цього моста,"
— пише видання.
На думку багатьох експертів, побудувати повноцінний міст у Керченській протоці взагалі неможливо.
Інженери, фахівці по мостовому будівництву, з якими розмовляло НВ, допускають таку можливість, але вважають, що проект приречений на провал у тому вигляді, в якому будівництво затіяла Росія.
Один з організаторів блокади Криму Ленур Іслямов пояснює, що основи мосту потрібно було б закопувати на глибину 150-200 метрів — лише тоді вони стоятимуть на ґрунті, а не на рухомому мулі. При цьому він додав, що таких довгих паль просто не існує.
Ще одніє проблемою називають лід в Азовському морі.
"З боку Маріуполя, Бердянська та з Ростова-на-Дону крижані масиви прямують у бік Чорного моря, утворюючи великі нарости і нашарування. Крім цього там — сильні продувні вітру, що небезпечно для моста як для провисаючої конструкції,"
— додав Іслямов.
"Аргументів проти будівництва мосту є навіть більше — на місці Керченської протоки сходяться дві великі тектонічні плити. Вони не статичні, тобто перебувають у постійному русі. Виходить, що ситуація в зоні будівництва змінюється буквально по днях: сьогодні під водою — гряда, завтра — вже рівний грунт", — пише "Новое время".
Водночас політолог Тарас Березовець, який походить з Криму, вважає, що навіть якщо міст побудують у будь-якому вигляді, наступною проблемою стане транспортний колапс.
"Те, що пообіцяв Путін — чотирисмуговий рух і трасу Керч-Сімферополь-Севастополь — технічно неможливо здійснити. На півострові такий гірський рельєф, що в багатьох місцях рух взагалі односмуговий, є, наприклад, обриви. Навіть якщо міст побудують, він уткнется, фактично, в тупик, це буде транспортний колапс. Весь транспорт упреться в цю трасу Керч-Сімферополь-Севастополь", — пояснив Березовець.
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар