Вульгарное поведение известной депутата подорвала всю сеть (ФОТО)

Офіційний представник Міністерства закордонних справ Росії Марія Захарова була в сказі від “зливу” її весільних фотографій в мережу. – повідомляє Корупція.Стар.

“До недавнього часу фотографії у відкритому доступі не з’являлися – вона не хотіла, адже вона політик. Але тут вона виклала в мережу одну в день річниці, тоді і я вирішив. Вона тоді мені сказала, що готова мене з’їсти з гарячим м’ясом якимось… не пам’ятаю точно. Але її чоловік сказав: заспокойся, адже це життя. Ось і я їй сказав: для політика це важливо, адже народ мало промови цікавлять, для них головне, щоб людина була людиною”, – повідомив фотожурналіст Микола Комісарів.

Він розповів, що йому зателефонували, запросили познімати це весілля.

“Марія тоді була рядовим співробітником, жодого ажіотажу навколо неї не було. Ми спершу в консулаті пофотографувалися з прапором, з документами, потім розпис. Після цього пішли за її ініціативою в парк гуляти. Я їм якесь інше місце пропонував, але вона сказала , що краще піти в парк. Це частина Централ-парку, яка виходить на 91 стріт, де російський консулат”.

За словами фотографа, під час зйомки вона була небагатослівна.


“Дуже Маргарет Тетчер тоді мені нагадувала. Я їй ще тоді сказав: “У тебе така зовнішність слов’янська, але розум і сарказм британські”. І це їй так сподобалося”, – згадав він.

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар