Кабмін блокуватиме імпорт автівок з ЄС для захисту бізнесу партнера Порошенка.
Китайский профессор: "Боль в спине вызвана переизбытком..."передает xerson.net
Интернет загудел: всплыло, что случилось с Порошенко ...
Врачи Украины заявили, что газы в животе — это след ...
Ставки ввізного мита після проведення спецрозслідування на ринку можуть підвищити.
Уряд планує затвердити порядок застосування спецзаходів щодо блокування імпорту легкових автомобілів з Євросоюзу через підвищення ставок ввізного мита.
Про це повідомило джерело в Кабміні, пише Корупція. Інфо
Кабмін хоче запровадити систему моніторингу, згідно якої Державна фіскальна служба щомісяця буде повідомляти Мінекономрозвитку про кількість розмитнених авто в географічному розрізі.
В свою чергу МВС повинно щомісяця повідомляти міністерство про кількість авто, які отримали українську реєстрації. Якщо кількість імпортованих авто буде загрожувати вітчизняному виробнику або їх кількість досягає 75% граничного обсягу, про який Україна домовилася з ЄС, Мінекономрозвитку попередить ЄС про необхідність розпочати переговори.
Ще до закінчення переговорів з ЄС настає перехідний період, коли Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі вводить заходи захисту ринку. Ця ж комісія приймає рішення за результатами спеціального розслідування.
Раніше повідомлялось, що Угода про асоціацію передбачає повне скасування мит на ввезення авто до 2025 року. Також цей документ передбачав ліміт в 45 тис авто з Європи на рік.
В серпні цього року вступили в дію зміни до податкового кодексу, якими були знижені ставки акцизів на вживані іномарки.
У 2012 році після розслідування міжвідомчої комісії та рекомендацій Мінекономрозвитку, Україна на 3 роки підвищила мито для іномарок на 6,45% та 15,1% (залежно від обсягів двигуна). Тоді міністерство очолював Петро Порошенко, який був співвласником автомобільної корпорації “Богдан”. Зараз вона належить його бізнес-партнеру Олегу (Свинарчуку) Гладковському – першому заступнику секретаря РНБОУ, під контролем якого перебуває концерн “Укроборонпром”.
Китайский профессор: "Боль в спине вызвана переизбытком..."передает xerson.net
Интернет загудел: всплыло, что случилось с Порошенко ...
Врачи Украины заявили, что газы в животе — это след ...
Ставки ввізного мита після проведення спецрозслідування на ринку можуть підвищити.
Уряд планує затвердити порядок застосування спецзаходів щодо блокування імпорту легкових автомобілів з Євросоюзу через підвищення ставок ввізного мита.
Про це повідомило джерело в Кабміні, пише Корупція. Інфо
Кабмін хоче запровадити систему моніторингу, згідно якої Державна фіскальна служба щомісяця буде повідомляти Мінекономрозвитку про кількість розмитнених авто в географічному розрізі.
В свою чергу МВС повинно щомісяця повідомляти міністерство про кількість авто, які отримали українську реєстрації. Якщо кількість імпортованих авто буде загрожувати вітчизняному виробнику або їх кількість досягає 75% граничного обсягу, про який Україна домовилася з ЄС, Мінекономрозвитку попередить ЄС про необхідність розпочати переговори.
Ще до закінчення переговорів з ЄС настає перехідний період, коли Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі вводить заходи захисту ринку. Ця ж комісія приймає рішення за результатами спеціального розслідування.
Раніше повідомлялось, що Угода про асоціацію передбачає повне скасування мит на ввезення авто до 2025 року. Також цей документ передбачав ліміт в 45 тис авто з Європи на рік.
В серпні цього року вступили в дію зміни до податкового кодексу, якими були знижені ставки акцизів на вживані іномарки.
У 2012 році після розслідування міжвідомчої комісії та рекомендацій Мінекономрозвитку, Україна на 3 роки підвищила мито для іномарок на 6,45% та 15,1% (залежно від обсягів двигуна). Тоді міністерство очолював Петро Порошенко, який був співвласником автомобільної корпорації “Богдан”. Зараз вона належить його бізнес-партнеру Олегу (Свинарчуку) Гладковському – першому заступнику секретаря РНБОУ, під контролем якого перебуває концерн “Укроборонпром”.
0 коментарі:
Дописати коментар