В саму точку! Анастасія Приходько жорстко пройшлася по Кобзону та Росії

Анастасія Приходько прокоментувала нещодавній виступ Кобзона, на якому він присвятив пісню вбитому терористу Моторолі.

На своїй сторінці в Фейсбуці артистка написала, що хоче забути про Росію назавжди, і більше вона туди не поїде ні в якому разі. Сообщает viche.net.ua

"Коли мене питають, "Анастасія, а Ви би могли через 10 років приїхати до Росії чи через 20 і заспівати там"? Я завжди відповідаю чітко - НІ! Чому? Тепер напевно Ви побачите чому, я ніколи не хочу там співати, бо о ці всі, розкажуть своїм дітям, потім онукам про героїчного мудака - автомийника Арсена який захищав Блядороссію...

От де їхня історія, от майбутнє держави, от про кого буду писати у підручниках і вивчати в інституті! Хай мене Бог милує, я не хочу навіть більше згадувати про них... В цих людей не майбутнього!!! От такі пісні будуть лунати, з ковша жерти Цезарь, і одягати колорадськи костюми... І я бачу що, всім все подобається... І стоячи співають..."

Настенька Приходько

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар