Я людина старої закалки, для мене це все чуже і ганебне, неможна так продавати свою Батьківщину, — Зіновій Парасюк

Зіновій Парасюк
Друзі ,хтось знає мене хтось не знає .
Що я вам можу сказати ,хтось пише за якийсь піар мого сина ,так це демократія.

Але розумники які пишуть видно дуже тупі .

Адже в нас нема Партії . Сообщает http://ukr-biz.com.ua


Адже внас нема грошей щоб її створити.
Адже в нас по Конституції Президентом може добиратись людина яка має 36 років.
Але ми ніколи не зраджували Україні і не зрадимо ,якби ці собаки нас не очерняли .


Зараз я вчу внучку Гімн України їй минуло три роки.
Знаю що в лісі сидять СБшники адже наша хата біля лісу .
Я ніколи не боявся смерті ,я завжди думав що я зробив для Батьківщини.
Зараз модно це називати піар.
Я людина старої закалки ,для мене це все чуже і ганебне ,неможна так продавати свою Батьківщину.
Я виховав дітей в цьому дусі і виховую зараз внуків..


Я колись під Донецьком будучи командиром взводу ,відмовився покинути позиції і іти на Іловайськ ,які прикривали Донецький аеропорт ,хоч Побратими мені говорили там твій син.
Моя відповідь була ,там тисячі таких як мій син.
Але коли ми поїхали в розвідку і попали в засідку я думав тільки про нього.
І коли він одержав осколком в голову ,мені прошила шапку куля царапнувши голову.
Це зв’язок Батька іСина комусь цього ніколи не зрозуміти.
Я гордий що я своїх дітей виховав правельно.
В тому дусі зараз виховую онуків.
Прострелена шапку зберіг для внуків.
Сучасна влада не оцінила Героїзм своїх Воїнів які в перші дні війни стали на захист своєї Батьківщини.
І мене ніколи ніхто не зрозуміє ,адже я завжди думаю ,чому я не народився скоріше коли діяла -УПА.Знали що не переможуть але принесли Світову Славу Україні.
Отровення.
СЛАВА НАЦІЇ

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар