Семенченко заявив, що не жаліє про голосування щодо Мосійчука (ВІДЕО)

Український депутат, колишній командир батальйону «Донбас» Семен Семенченко не шкодує про те, що на засіданні Верховної Ради проголосував за зняття недоторканності з нардепа Ігоря Мосійчука та його арешт. 

Про це він заявив в ефірі ток-шоу «Шустер Live» на телеканалі «112 Україна», передає «Преса України».

Семенченко вважає, що перед законом всі рівні. Саме відео нардепа здивувало, адже воно могло бути повністю змонтованим. Однак це не знімає відповідальності із Мосійчука, переконаний Семенченко.

«Я особисто голосував за зняття недоторканності із Мосійчука та за його затримання. Свого часу я так само голосував із за рішення по Клюєву, хоча тоді його ніхто не заарештував. Щодо Мосійчука. Після перегляду відео, я був в шоці. Сьогодні я дізнався про те, що йому інкримінують інші статті, серед них із так звана «сміттєва люстрація». Звичайно я припускав, що відео змонтоване, але все ж я не жалію про свій вчинок. Я вважаю, що всі і міністр, і президент і дядя Вася повинні бути рівними перед законом», - пояснив Семенченко.

Нагадаємо, соратник Олега Ляшка по Радикальної партії Мосійчук був затриманий прямо в будівлі Верховної ради 17 вересня, а вчора Печерський районний суд Києва виніс рішення про арешт нардепа на два місяці — до 15 листопада 2015 року.

Джерело: http://uapress.info/uk/news/show/96364
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар