Аварія Boeing 737 авіакомпанії «Flydubai» в Ростові-на-Дону 19 березня могла статися через конфлікт між пілотами літака.
Про це, посилаючись на джерела в розслідуванні, пише газета «Комерсант», новину передає «Преса України».
Намагаючись приземлитися, пілоти Boeing 737 вже вдруге змушені були відмовитися від посадки. Обидва рази вони намагалися посадити літак в автоматичному режимі, і обидва рази їм це не вдалося через погоду. За даними експертів, через вітер, який постійно змінював напрямок і силу, почав погано працювати автомат тяги судна, що забезпечує рух лайнера по заданому курсу під час зниження або підйому на автопілоті.
Після двох невдалих спроб пілоти прийняли рішення приземлятися в ручному режимі. Коли судно знаходилося на висоті 270 метрів, один з них натиснув кнопку TOGA, яка задає команду відходу на друге коло і відключив автопілот.
Але, вирішивши приземлятися в ручному режимі, пілоти не врахували особливості переходу лайнера в режим набору висоти. І коли Boeing 737 почав заходити на злітно-посадкову смугу, його кермо висоти було відхилене на пікірування, а хвостовий стабілізатор задирав ніс судна. Через натискання кнопки TOGA, літак почав різко летіти вгору, замість того, щоб поступово набирати висоту.
Екіпаж Boeing не зміг розпізнати цей маневр машини і коли швидкість почала стрімко падати між пілотами стався конфлікт. Керуючий спробував набрати швидкість і збільшив режим двигунів до злітного. При цьому другий кричав: «Стій. Куди? Стояти! Стояти!», він хотів спочатку опустити ніс судна і намагався зупинити набір висоти літаком.
В той момент пілоти почали виробляти абсолютно неузгоджені дії по керуванню літаком, що призвело до перевантаження систем на штурвалах. Але коли екіпаж зрозумів це, було вже пізно – Boeing 737 з високою швидкістю вже падав.
0 коментарі:
Дописати коментар