Це один із ключових кроків у міждержавній програмі зі створення транснаціональних коридорів, вважає Дубневич, повідомляють Патріоти України.
"Першим кроком був запуск швидкісного потяга "Інтерсіті+" у грудні минулого року, в підготовці якого взяли участь, зокрема, Транспортний Комітет ВР, КМУ, ПАТ "Укрзалізниця", а також – Комітет інфраструктури Сейму Республіки Польща, представники польської влади, Польська залізниця, прикордонні та митні служби обох країн. До речі, вважаю дуже символічним, що вчора – у день старту безвізу для України – саме цей маршрут було обрано як перший безвізовий залізничний маршрут із нашої країни до Європи" ,- наголосив Ярослав Дубневич.
За оцінкою фахівця, маршрут до Перемишля продемонстрував надвисоку зацікавленість і українців, і поляків: за неповні півроку було перевезено понад 25 тисяч пасажирів.
За даними голови Комітету ВР, міжнародний маршрут "Ковель-Хелм" №751/752 – це продовження внутрішньоукраїнського маршруту №84 "Одеса-Ковель" з адаптацією для пересадки пасажирів. До польського міста можна дістатись менш, ніж за три години. Вартість проїзду з Ковеля до Хелма – 200 грн (приблизно 7 євро). До Польщі курсуватиме рейковий автобус серії PESA 63OM у складі двох вагонів другого класу на 187 місць, повідомив із посиланням на "Укрзалізницю" Ярослав Дубневич.
За словами нардепа, наступним за маршрутом "Ковель-Хелм" стане маршрут між Львовом та Краковом, який планується відкрити 1 серпня, а також ціла низка інших проектів. "Наразі ведемо перемовини про якнайшвидше відкриття залізничних маршрутів між Україною, Румунією, Угорщиною та Словаччиною,- повідомив Дубневич.- І це лише початок. Переконаний, нашій державі вдасться увійти у європейську спільноту на паритетних умовах".
За інформацією Ярослава Дубневича, поїзди на Польщу та інші сусідні європейські країни стануть свого роду тестовими маршрутами для заміру зацікавленості потенційних пасажирів та пропускної здатності національних залізниць під час підготовки найпотужнішого транспортного проекту "Київ-Варшава-Париж", який уже проанонсували в Транспортному комітеті ВР.
0 коментарі:
Дописати коментар