Юрій Луценко, підрзрюю, що бачите в мені теж руку Кремля, тому напишу публічно. Цей випадок вирок вашій системі. Ви проміняли честь на крісло — Соколова


Кожного разу як до мене на Рандеву приходили представники діючої влади і, що логічно, чули у свій бік від нас запитання про : корупцію, лобізм, договорнякі, ігнорування законів і офшори, кожного разу я чула однакову відповідь, як від них так від їхніх прес-секретарів(до речі колишніх журналістів, які раптом забули що ними були): Сообщает http://ukr-biz.com.ua

«Ставлячи подібні запитання Ви граєте на руку політичним опонентам і Кремлю!!!»…
Ну тобто або тим, або тим. Кому саме? Ну сама вже якось, дівчино, вибери, не маленька ж…
Так от, Юрій Луценко, на жаль прийти на ефір до мене і висловитися щодо багатьох справ не зміг. 2 роки ігнору і відмов. Розумію. Підрзрюю, що бачите в мені теж руку Кремля. Або не гідну. А тому напишу публічно.
Ви серйозно????
Ви , генпрокурор, серйозно вважаєте, що резонанс суспільства через смерть Ірини Ноздровськоі — політизована істерія ????
Ви — генпрокурор, серйозно вважаєте, що жінка, яка , дідька лисого, захищала право на справедливість у суді, де на секундочку у вбивці — родинні зв’язки із місцевими суддями високого рангу, жінка, якій сто разів погрожували публічно і яка була з рештою вбита і викинута гола в річку,у країні де Ви — генпрокурор — це буденність, а тому буча через це — істерики політичних конкурентів???
Ви серйозно вважаєте що ЗЕ Гардіан, NYT та інші світові видання які написали про це зухвале вбивство, а воно зухвале, бо страху нема-замовні???
Цей випадок — вирок системі.
Вашій системі, пане Юрію, у тому числі.
Ось ефір у якому ми показали як живуть винуватці резонансних ДТП.
Знаєте як живуть? Прекрасно. Пасинок Фірташа — весілля святкує. Приблизно як Ваша родина нещадавно. Тільки букети і подарунки не у службові авто заносять, а у приватні.
Толстошеєв, ну той, що раптом виявився епілептиком, — хизується фото у клубах. От ще цікаво, де ж пан ректор-хабарник Мельник зараз? Ви не зідзвонювалися? Що у нього з тиском? Все добре?
Думаю, що відмінно. Адже його, як відомо, виправдано.
У всіх цих справах бажаний для вбивць фінал. Бо на них немає Ноздровськоі…
Ноздровськоі, яка не побоялась протистояти цілій системі гнид, які
охаміли через безкарність і вседозволеність. Чим і поплатилася.
Мені соромно за Вас, пане генпрокурор.
Мені соромно, бо у моій країні вбивають тих, кого Ви і ваші підлеглі мали б захищати понад усе.
Мені соромно, що жінками третього тисячоліття стає Ваша дружина, а не такі як Ноздровська.
Мені соромно, що Ви проміняли честь на крісло.
Мені соромно, що поки двоє стареньких у селі Демидів плачуть з горя, втративши двох дочок, яких виховали на принципах справедливості, Ви катаєте пости про звитягу слідчих і називаєте суспільство, яке обурилось — «політизованою істерією»…
Ноздровську вбили, бо суду, а відповідно справедливості нема.
У тому числі через Вас…
І я наївна, але, чомусь я щиро вірю, що в глибині душі Ви, саме Ви, це розумієте.
Але змінити систему Вам не під силу.
Бо крісло по суті не Ваше…
Yanina Sokolova

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар