Зеленський назвав спонсора, ви будете здивовані




Зараз навколо Володимира Зеленського, який заявив про свої наміри балотуватися в президенти України ходять багато чуток. Але напевно, найвідомішим слухом є, то що Зеленського фінансує колишній акціонер «ПриватБанку» Ігор Коломойський.


Відомий політичний блогер Михайло Шнайдер вирішив пояснити, чому на його думку це неправда:

Після того як Зеленський озвучив свої президентські амбіції, на нього полилися просто тонни чорнухи і бруду. Сотні фейків були негайно запущені в медіа-простір. А ось і один з цих самих міфів – «Зеленського фінансує Коломойський». До речі це одна з найпопулярніших і тиражованих легенд, останніх декількох тижнів. А тепер трохи фактів. Зеленський успішний бізнесмен, засновник компаній з багатомільйонними оборотами «, ​​- сказалШнайдер.


Далі Шнайдер зазначив, що Зеленський займається гастрольно-концертною діяльністю, входить в продюсерський центр і FREEDOM Event Hall. Також займається виробництвом аудіовізуального контенту. Його компанія випустила безліч телевізійних проектів, серіалів і повнометражних фільмів. Оборот «Студії Квартал 95» обчислюється мільйонами доларів в рік.

«Тепер я думаю всім стало зрозуміло, що Зеленський далеко не бідна людина. І з легкістю зможе профінансувати свою передвиборчу кампанію. Так що черговий міф зруйновано », – підсумував Шнайдер.

Про це пишуть користувачі в своїх соціальних мережах.

Комаровський може отримати посаду міністра, якщо президентом України стане відомий артист Володимир Зеленський.

Раніше портал «Акценти» повідомляв, що відомий український артист студії «Квартал 95» Володимир Зеленський розповів чому йде в політику.

Про це комік розповів в ексклюзивному інтерв’ю Дмитру Гордону.

«У мене розчарування у всій владі і в ньому зокрема (Порошенко – ред.). Він гарант, він керівник значить на нього наголос найбільше. Так я не хочу так жити. Мені не подобається. Мені не подобається, що так будуть жити мої діти. Мені не байдуже як будуть жити мої онуки. Мені не все одно … Президентом України повинен бути просто порядна людина. Все. », – заявив Зеленський відповідаючи на питання« чому йде в політику.

Колишній президент України Віктор Янукович не соромився влаштовувати публічні екскурсії в Межигір’ї.

Тоді ці кадри шокували багатьох. Але все ж всіх потішило зовсім інше. Янукович підняв себе на сміх, коли показав свої заняття спортом. Ну якщо ці потуги так можна назвати. Він охоче стрибав по пеньках, навіть не переодягаючись – в службовому костюмі. Джерело


    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар