Янукович щойно проводить прес-конференцію: всі подробиці дивіться онлайн…



У середу, 6 лютого, в Москві побіжний екс-президент України Віктор Янукович проводить прес-конференцію на тему «Актуальні питання української політики».повідомляютьhttp://www.presentnews.biz.ua/





Для спілкування із засобами масової інформації він прийшов в міжнародний мультимедійний прес-центр МІА «Росія сьогодні».



13:30 – Також він прокоментував загрози Віктору Медведчуку: «У нього завжди була своя позиція, з усіх питань. Моє особисте ставлення – я часто був не згоден з його позицією, коли був президентом. Але я не давав нікому завдання йому рот заткнути або влаштовувати провокації ».


13:25 – Пропагандистський Перший канал поставив запитання про розслідування розстрілів на Майдані. Янукович звинуватив нинішню владу. За його словами, «провокація була вигідна тим, хто хотів зірвати угоди за участю трьох країн – Франції, Німеччини та Польщі».


«Правду нікуди не дінеш. Вона просочується навіть через стіни. Я маю на увазі стіну брехні. Я хотів би зараз звернутися до голів-підписантам мирної угоди. У цьому мирну угоду був пункт про створення міжнародної незалежної групи з розслідування на Майдані. Якби 5 років тому група почала працювати – не було б найімовірніше війни на Донбасі, ситуація в Криму була б іншою, країною б не керували люди, які причетні до злочину » , – поскаржився він.


13:20 – Він також згадав про анексію Криму Росією.


13:12 – Янукович стверджує, що не може залишатися осторонь подій, які відбуваються в Україні. «Як ви знаєте мені довелося в моєму житті приділяти багато уваги розвитку цієї держави і якості життя українського народу. Це моя батьківщина я прожив там 52 роки », – сказав екс-президент. За його словами, в конфлікт «втягнули» країни Європи, США і Росія.


13:10 – Він одразу заявив, що кілька днів тому повернувся в Росію з лікування. Після цього екс-президент перейшов до питань геополітики та України.


13:04 – Янукович прийшов на прес-конференцію.

ДЖЕРЕЛО OBOZREVATEL

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар