“На службовому автомобілі”: Помічник Зеленського таємно зустрічався з Коломойським. “Мені з чогось жити треба”



“На службовому автомобілі”: Помічник Зеленського таємно зустрічався з Коломойським. “Мені з чогось жити треба”



Перший помічник президента Володимира Зеленського і його багаторічний бізнес-партнер і співвласник «Квартал 95» Сергій Шефір таємно відвідував офіс олігарха Ігоря Коломойського. Джерело



Як повідомили журналісти проекту «Схеми», Шефір приїжджав туди пізно ввечері 28 жовтня та на службовому автомобілі Державного управління справами. У коментарі «Схемам» Шефір спочатку стверджував, що не зустрічався з олігархом і був там у «справах студії «Квартал 95», а не через питання діяльності Зеленського.


«Я не штатний працівник, я – позаштатний помічник (президента – ред.), і залишаюся працювати ще в студії «Квартал 95». Я працюю там. Рахуюся там. А як ви хотіли? Мені з чогось же жити треба. Треба зарплату отримувати», – заявив він.




Пізніше Шефір визнав, що того вечора він зустрічався саме з Коломойським. Сам олігарх, якому журналісти зателефонували одразу ж після дзвінка Шефіру, не став визнавати, що перший помічник президента приїжджав саме до нього.


«Він до мене в офіс не приїжджав. Він приїжджав до товариша Міндіча. А я його зустрів у передпокої… Так, хвилина, «привіт-бувай». Він приїжджав щодо питань «квартальних». Я ж не веду ці питання. От вони там, наскільки я знаю, узгоджували плани на наступний рік», – розповів олігарх.



На запитання, чи впливає на діяльність президента Зеленського через його помічника Шефіра, Коломойський відповів:


«Побачив, що він приїхав, запитав: а що, яким вітром? А він: до Тимура. Ну добре. Успіхів… Я дуже обережний в цьому. Тим більше, ми розташовані з Міндічем на різних поверхах. Я заходив до Палиці, а Шефір заходив до Міндіча».
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар