Нормандська зустріч! “Європейські політики повинні допомагати. Але якщо побачу в перші півгодини, що це так, то…”





Президент України Володимир Зеленський заявив, що у випадку відсутності підтримки з боку західних партнерів у рамках переговорів нормандської четвірки, він буде говорити про це відкрито.
Відповідну заяву глава держави зробив в інтерв’ю західним ЗМІ Der Spiegel, Le Monde, Time і Gazera Wyborcza, зазначають Патріоти України.

“Я ЛЮДИНА, ЯКА РЕАГУЄ НА ФАКТИ. Я ВВАЖАЮ, ЩО ЄВРОПЕЙСЬКІ ПОЛІТИКИ ПОВИННІ І БУДУТЬ ДОПОМАГАТИ НАМ. АЛЕ ЯКЩО Я ПОБАЧУ В ПЕРШІ ПІВГОДИНИ, ЩО ЦЕ ТАК, ТО МОЯ ОСОБЛИВІСТЬ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО ЯКЩО Я ПОМІЧУ ЦЕ ЗА СТОЛОМ ПЕРЕГОВОРІВ, ТО СКАЖУ ПРО ЦЕ ПУБЛІЧНО”, – СКАЗАВ ЗЕЛЕНСЬКИЙ, ВІДПОВІДАЮЧИ НА ПИТАННЯ, ЧИ ВІН НЕ БОЇТЬСЯ ЗАЛИШИТИСЯ НАОДИНЦІ” З РОСІЄЮ В РАМКАХ ЗУСТРІЧІ В НОРМАНДСЬКОМУ ФОРМАТІ.
Глава держави також зазначив, що у нього є “план Б” на випадок, якщо російська сторона буде блокувати будь-які рішення по просуванню у врегулюванні ситуації на Донбасі. Зеленський уточнив, що він розраховує на позитивний результат переговорів, разом з тим його другий план не полягає в тому, “щоб все залишалося так, як зараз”.
Раніше глава МЗС РФ Сергій Лавров заявив, що зустріч Зеленського з Путіним 9 грудня в Парижі буде неформальною.
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар