“ЛЕЩЕНКО – С…КА”: ПОЯРКОВ РОЗПОВІВ, ЯК НАРДЕП ОБІКРАВ ПЕНСІОНЕРІВ (ВІДЕО)

Нардеп Сергій Лещенко обікрав українських пенсіонерів, коли при реєстрації купівлі своєї квартири вказав не ринкову вартість житла.

Про це в ефірі “Обозреватель.LIVE” заявив художник і громадський активіст Сергій Поярков.
передає ukrainians.today
“Я коли продавав свою квартиру, вказав повну суму – 110 тисяч доларів. Мені нотаріус каже: “А давайте запишемо 40 тисяч, і ви заощадите 1,5 тисячі доларів”. Тому я маю право говорити, що Лещенко – с…ка. Тому що він погодився з пропозицією нотаріуса, а я – ні. Я сказав, що не вкраду в українських пенсіонерів цих 1,5 тисячі. Для Лещенко теж ці 1,5 тисячі не гроші, але він сказав: “Ні, я обкраду пенсіонерів”, – заявив Поярков.

Він також зазначив, що його дратує та обставина, що історія нашої країни за 25 років не змінюється.

“Всю історію країни я можу розповісти в трьох реченнях. Спочатку нагло злещується, потім красиво обнайємлюються, а потім всі “на мороз” і заліщучаться. З часів Кучми і до сих пір робиться саме це”, – наголосив художник.

Поярков при цьому не скористався можливістю обіграти прізвище ще одного політика для ілюстрації відносин влади з громадянами.

“Ці політики завжди хочуть нас найємнуть. Вони нас найомують, найомують, а ми вже не найомуємося. Їхні найомки вже всі перепробувані, а ми вже перестали найомуваться, нас уже найємнуть важко”, – підсумував він.



    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар