“Готова сісти замість Романа”: дружина Насірова зробила маразматичну пропозицію, її слова доводять до сліз

Дружина голови ДФС Романа Насірова попросила президента Петра Порошенка гарантувати своєму чоловікові право на лікування, передає Корупція.Інфо


Своє звернення Світлана Глімбовська (Насірова) опублікувала на своїй сторінці у Facebook.
"Ситуація, що склалася змушує мене, дружину Романа Насірова і мати трьох дітей, звернутися до президента країни як гаранта Конституції, захиснику прав і свобод кожного з громадян України… Конституції, перед якою всі рівні, – і судді, і воїни АТО, і митарі, що збирають податки для виплати пенсій пенсіонерам, заробітних плат лікарям, вчителям та забезпечення учасників антитерористичної операції", – зазначила вона.
Глімбовська наголосила, що кожне людське життя цінне, незалежно від того, як цю людину оцінює політична або соціальна кон'юнктура.
"Тому ми просимо гарантувати право мого чоловіка і батька моїх дітей, – право на лікування. Цей курс лікування надзвичайно важливий для життя Романа, і пройти його можливо тільки в декількох країнах світу. Я не розумію, чому деякі функціонери цьому перешкоджають. Адже наша сім'я внесла чималу заставу. Якщо комусь здасться цього мало, я готова протягом усіх двох тижнів відсутності Романа носити цей нещасливий електронний браслет або навіть, якщо хочете, сісти в Лук'янівське СІЗО", – написала дружина Насірова.
При цьому вона додала, у неї є всі підстави підозрювати НАБУ в застосуванні тортур над головою ДФС.
"Всі ці перепони для проходження короткострокового курсу радіоактивної терапії – це ніщо інше, як продовження тієї історії, яка почалася в клінічній лікарні "Феофанія". Попри заборону лікарів і не дивлячись на клінічний діагноз, детективи НАБУ тоді де-факто викрали мого чоловіка для участі в їхніх судових шоу. А тепер співробітники Бюро, ховаючись за процесуальними вивертами, ухвалюють рішення щодо здоров'я Романа: жити йому чи не жити. У цивілізованому світі це називається тортурами", – зазначила Глімбовська.

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар