“Зараз у мене вдома біда”! Сивохо зробив гучну заяву!






Популярний український шоумен, а також кандидат у народні депутати від партії “Слуга народу” по 49 окрузі Сергій Сивохо записав відеозвернення до жителів Донбасу, де він балотується в народні депутати.
Відео з’явилося на офіційній сторінці Сіивохи у YouTube.
“Я – Сергій Сивохо. Я народився у Донецьку, завжди був гордий тим, що я з Донбасу. Зараз у мене вдома біда. Мій обов’язок – допомогти. Я хочу, щоб мій Донбас був мирний. Я хочу, щоб мій Донбас був заможним. Я хочу, щоб мої земляки були щасливими. Тому я йду на вибори в команді партії “Слуга народу”. 49-ий округ, я з вами. Зробимо їх разом! Сергій Сивохо, ваш земляк”, – сказав кандидат у народні депутати.
Зазначимо, що нещодавно Сергій Сивохо зустрівся з шахтарями у Донецькій області. кандидат у народні депутати зазначив, що має намір звертатися до Президента України Володимиру Зеленському, щоб їм допомогти.
“ШАХТИ – СТРАТЕГІЧНА ГАЛУЗЬ УСІЄЇ УКРАЇНИ. ПРИ ЦЬОМУ, ВОНА В КАТАСТРОФІЧНОМУ СТАНОВИЩІ. СЬОГОДНІ СПІЛКУВАВСЯ З ГІРНИКАМИ. ВОНИ БУЛИ ЗМУШЕНІ ВИЙТИ НА АКЦІЮ ПРОТЕСТУ, ЩОБ ДОБИТИСЯ ЗМІН. ГОЛОВНІ ВИМОГИ: ВИПЛАТА ЗАРПЛАТ, ПІДВИЩЕННЯ ТАРИФНИХ СТАВОК І БЕЗПЕРЕБІЙНА РОБОТА ПІДПРИЄМСТВ.”
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар