Вакарчук помстився Тимошенко за дебати! З’явилася екстрена заяву! “Повинна піти стара…”









Лідер партії “Голос” Святослав Вакарчук різко відповів Юлії Тимошенко після скандальних дебатів

Музикант вирішив потрапити до нового складу Верховної Ради, щоб прибрати свою кривдницю з політики. Про це він розповів під час інтерв’ю “Радіо Свобода“.


У День Конституції, 28 червня, відбулися передвиборні теледебати між лідером партії “Голос” Святославом Вакарчуком і головою об’єднання “Батьківщина” Юлією Тимошенко. Останньою вдалося зловити свого опонента на підступному питанні. Юлія Тимошенко поцікавилася ціною газу для населення, і музикант не зміг назвати їй суму.


Журналісти “Радіо Свобода” нагадали, що на словах лідер “Батьківщини” заявила про бажання співпрацювати з “Голосом” і лідером цієї партії. У відповідь же Святослав Вакарчук не виявив теплих почуттів. Кандидат в депутати використав можливість і помстився конкурентку за хвилинний ганьба. Він натякнув, що час Юлії Тимошенко давно минуло – вона втратила довіру народу нарівні з іншими представниками діючої влади.

“Святослав Іванович хоче принести в українську політику нові правила – стара політика повинна піти, а повинна з’явитися нова. Нова політика – це стверджувати з телеканалів, на зустрічах з виборцями, записувати в свої програми тільки те, в чому ти впевнений, що ти готовий обіцяти . Дуже відповідальна річ – сьогодні щось заявити. Якби ми вірили старим політикам, які йдуть до Верховної Ради, то, можливо, я туди не йшов би”, – підкреслив Святослав Вакарчук.

Він додав, що йде на парламентські вибори не заради політичної кар’єри. Слава йому не потрібна, а грошей він вже встиг досить заробити чесною працею артиста. За словами Святослава Вакарчука, зараз важливі зміни в житті України:

“Ви що, думаєте, що я йду на вибори до Верховної Ради тому, що раптом мені захотілося політичної кар’єри? У мене все добре в житті. Я отримав визнання людей. Велика кількість людей мене любить і підтримує за те, що я робив. Я отримую задоволення від тієї роботи, яку я роблю. Більш того, мені здається, я один з небагатьох в цій країні, хто може чесно сказати, що я заробив досить пристойні гроші, можу показати, як, звідки і спокійно сплю вночі. Яка причина для мене йти в політику, крім того, щоб щось змінити? Єдина мо я амбіція – це зміна на краще країни”.

Джерело
    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар