
Політолог Артем Бронжуков на своїй сторінці в Facebook оцінив перспективи партії екс-президента “Європейська Солідарність” на виборах у Верховну Раду, які відбудуться 21 липня.
“ГОРЕЗВІСНІ 25% ПІДТРИМКИ ПОРОШЕНКА НА ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРАХ ПРОДОВЖУЮТЬ ТАНУТИ, Й ЗГІДНО З ОСТАННІМ СОЦІОЛОГІЧНИМ ДОСЛІДЖЕННЯМ ГРУПИ РЕЙТИНГ – ЄС СЬОГОДНІ ПІДТРИМУЮТЬ БЛИЗЬКО 8,3% ВИБОРЦІВ. ЕЛЕКТОРАЛЬНІ СИМПАТІЇ ДИНАМІЧНО ПЕРЕТІКАЮТЬ ДО МОЛОДИХ ПРОЄВРОПЕЙСЬКИХ ПАРТІЙ. І ЦЯ ТЕНДЕНЦІЯ, ОЧЕВИДНО, БУДЕ ПРОДОВЖУВАТИСЯ”, – ПИШЕ ВІН.
У той же час, причиною падіння рейтингу ЄС політичний експерт вважає постійне “загравання” Порошенка з Медведчуком.
“Якщо команда Європейської Солідарності не запропонує нових смислів, а продовжить займатися тільки залякуванням виборця реваншем, то в день виборів ризикує опинитися на межі прохідного бар’єру. Наріжним каменем виборчої кампанії “Європейської Солідарності” Порошенка є боротьба з проросійськими силами. Але в запалі політичних заяв п’ятий президент з нез’ясованих причин не помітив, як Медведчук створив потужний інформаційний медіа-пул з трьох великих телеканалів. Саме партнерство з Петром Порошенком дозволило Медведчуку зібрати сьогоднішній політичний капітал. Такий розвиток подій став для колишніх прихильників Порошенка причиною змінити свої електоральні симпатії”, – резюмував Бронжуков.
Додамо, що Порошенко став говорити менше правди. Про це йдеться у новому рейтингу маніпуляторів і брехунів “ВоксЧек”.
Виступи Порошенка — це в основному офіційні промови, засідання, конференції тощо.
Топ-теми у спічах Порошенка в другому кварталі — стан зовнішньої торгівлі та місце України у світових рейтингах, зокрема — у рейтингу “Дуінг Бізнес”. На ці дві теми припадає 22% тверджень президента.
Незважаючи на те, що зовнішня торгівля — досить специфічна тема, насправді Порошенко активно використовує її на свою користь.
Порошенко або каже, що за останні кілька років торгівля з Росією значно впала, або підкреслює зростання торгівлі з ЄС. Таким чином, він акцентує увагу слухачів на користі Асоціації вільної торгівлі з ЄС — яка була підписана за його каденції.
Також Порошенко любить згадувати, що Україна значно покращила своє місце у рейтингу розвитку бізнесу. Але в основному він це робить маніпулятивно.
А ще, згідно дослідження, такі політики як Петро Порошенко та Володимир Гройсман набагато частіше, ніж їх опоненти, беруть участь у беззмістовних урочистих заходах з відкриття якихось об’єктів. На таких заходах їхні виступи містять багато піару та сухої констатації фактів (наприклад, «ВВП підвищився на 3%»).
0 коментарі:
Дописати коментар