Потрібен РОЗГОЛОС!!! «Це не та поліція, яку я хочу бачити!!! Поводились грубо, ображали, скажу і я не мовчав!!! (ВІДЕО)», — АТОвець просить про допомогу!


Сьогодні у Вінниці, на трамвайні зупинці » музей Коцюбинського», на тротуарі був припаркований порш каєн. Я визвав патрульну поліцію. Після приїзду, вони зразу, наголошую зразу!!! Почали бикувати!!!! Сообщает http://ukr-biz.com.ua/

Типу » хто ти такий, чого визивав!» Я пояснив ситуацію і почав вимагати їхні посвідчення, на що вони відповіли, що не зобов’язані їх показувати.
Після чого інсперктор Чорний вибив з рук телефон і примінив спецзасоби. В’язали мене три екіпажа))) привезли у райвідділ і склали 173 і 185. Довго чесали мені про те що вони царі, а я ні хто!!!
Поводились грубо, ображали, скажу і я не мовчав!!!! Але це не та поліція, яку я хочу бачити!!! Скажу, що вони просто засцяли порша!!!!!!!!!! Це ж не газель!!! 18.01.2018 суд, у перенесенні справи відмовили, Прошу, хто знає адвокатів у Вінниці, допоможіть, відео є!!!!
ПРОШУ РЕПОСТ!!!
***
Люди діло не в авто, якщо там не має порушення ПДД, то поліція повинна була б це мені, як громадянину пояснити, а не поводити себе як бидло!!!
Евгеній Орел

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар