Аліса Вокс почала сольну кар’єру з краденої у «Скрябіна» пісні (ВІДЕО)



Колишня солістка російського гурту «Ленінград» Аліса Вокс вкрала пісню в українського гурту «Скрябін». Так, співачка розпочала свою сольну кар’єру з композиції «Держи», яка є переспівом, хоч і російськомовним, пісні «Тримай її за руку». Артистка вже навіть встигла зняти кліп на композицію.
Таку новину передає «Преса України».
За словами менеджера гурту «Скрябін» Олексія Зволинського, Аліса Вокс без дозволу переспівала пісню «Тримай її за руку».
«Я підозрюю, що це – незаконно. Я направлю посилання до Moonrecords. Але до них ніхто не звертався із цим питанням, а вони є власниками прав на цю пісню. Я розумію, що був повинен», – прокоментував він ситуацію.

З юридичної точки зору, пісня Вокс є плагіатом. Співачка не зазначила, що випустила ремікс на композицію «Скрябіна» і хоч текст перекладений, він усеодно практично ідентичний оригінальному і впізнаваний.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що солістка відомого гурту “Ленінград” Аліса Вокс повідомила про рішення покинути колектив. Вокс заявила, що запускає свій сольний проект. Про це вона повідомила на своїй сторінці в соцмережі.
“Я прийняла рішення покинути групу “Ленінград”, і запускаю свій сольний проект! Дуже рада, що можу розділити з вами усіма цей новий етап в моєму житті. Робота з Сергієм Шнуровим подарувала мені величезний досвід сценічного життя, я нескінченно вдячна йому за можливість розвиватися і удосконалюватися”, – пише вона.
Пізніше ми писали також, що популярна російська телеведуча Ксенія Собчак попросила лідера гурту «Ленінград» Сергія Шнурова взяти її до себе вокалісткою. Своє прохання телеведуча опублікувала на власній сторінці в соціальній мережі.
«Сергій! Хоч в мене й голосу нема, але зате дурі багато! Душа співає! Хочу в Ленінград!», – йдеться у повідомленні Собчак.
Джерело: http://uapress.info

    Blogger Comment

0 коментарі:

Дописати коментар